8. kesäkuuta 2013

Vine, Bontsu ja Kitsune

Heipsistä vaan!

Tässä tulloo ihan pikainen päivitys. Oon jo tässä jonkun aikaa odotellu, että Vine tulis androidillekki ja viimein se tuli ♥ Perhana ku iPhone saa kaikki hienot appsit ekana :/

Joten oon hiukan vine videoinu tänää ja pakko jakaa ne missä pikku Bonnie esiintyy!





Ja jos alinta katotte ilman äänii niin no.. Äänien kaa "omnomnomnomnom" :DDD

Noh eilen illalla oli ink ink aika. Hiukan extemporena Riki ilmoitti, että nyt joku pieni ja yksinkertainen kuva piirtoon niin se hakataan mun ihoon. Noh miksi ei :) oon jo pisempää halunnu japanin tarujen yhtä hahmoa, Kitsunea, miun ihoon ja nyt sit oli sen aika. 
Näin oikeassa lapaluussa :) Älkää välittäkö ylimääräsest inkist, tatskaa putsattiin vielä kuvan oton jälkee lisää.

No mut siis ei ole minun piirtämä tietenkää alkuperäinen kuva :---D Googlest löysin mukavan, jonka tänään kaivoin vielä Deviantartist. Pitääki laittaa alkuperäselle taiteilijalle viestii :DD kekke

Ite oon pitkään miettiny et minkälainen kitsune se kuva sit ois.. Alkuperäsis japanilaisissa kuvissa kitsune näyttää mun mielest hiuka liikaa perinteiselt lohikäärmeelt. Sit toinen ääripää ois liian söpö ja pokemonmainen.. Mut sit ku haet google haulla sen "kitsune tattoo" niin tulee alkuperäsel japanilais tyylil tehtyi ja LIIAN tribalimaisii. Mulla on yks tribali tyylil tehty tatska ja taitaapi jäädä viimeseks tribalimaiseks kuvaks. Ei niis mitää pahaa siis oo, mut ite tykkään enemmän hituse realistisimmist. Okei ei täkää 1005 realistinen oo mut i guess u got the point. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti