31. toukokuuta 2012

Products I Reget Buying TAG & Pokémon addiction!

Teki ihan hirmuisen paljon tehdä tälläinen täggi mikä on aika tunnettu Youtube gurujen keskuudes. Eli videossa puhun tuotteista mitkä oon ite ostanu ja myöhemmi todennu että kyseiset tuotteet ei toimi mulle. Kaikki mielipiteet on mun omia ja se että en pidä jostai tuotteesta ei tarkota että se ei sopis sullekkaa. Kerranki yhes vastaavanlaises videos näin mun lempi mascaran ei-vedenkestävän version. Kaikki tuotteet ei oo kaikkien mielee that's it.



Jos jotai innostaa nii tehkää teki ihmees tälläset videot :) Eli täggään ne josta haluu tälläisen tehä ^^

Asiasta nakkii mulle tuli tosi kova Pokémon innostus.. Jos joku ei siis tiiä nii oon aika fanaattinen Pokémon fani xD Mulla on Nintendo DS:lle 6 Pokémon pelii ja Advance SP:lle 2.

Itseasiassa teki kauheesti mieli tehä pieni kollaasi mun Pokémon kamoista. Turhaa blogisisältöä siis :D Kokoelmist puuttuu pelikortit koska niitä on niin paljo, että ei oikee tee mieli alkaa kuvailemaa :D

Klikkaamalla isommaksi

Elikkä sellaista tälläistä :D Oon tosi ylpeä kokoelmastani, toki se on vielä pieni but we will get there! Että köh köh jos teillä on hyväkuntoista Pokémon kamaa (kortit, figuurit, pehmolelut, pelit (DS, Advance, color) jne.) nurkissa pyörimässä nii ottakee minnuu yhteyttä. Saatan olla kiinnostunut ostaja ;)

EDIT!!! Unohin ottaa kuvan mun Raichu kigurumista....

Hyi ku vanha kuva.... IRC-Galleriaa on laitettu näköjää 23.7.2008
Huomenna onkin mun valmistujaiset...Apua mulla ei oo mitää tietoo mite laitan hiukset!!!!! Yritän muistaa kuvailla sit hiukan et nähkäämme!


Take Care!

2 kommenttia:

  1. Purr, mulla on hirmu ikävä sua ja sun höpötyksiä :( Vähän toi aurinkopuuteri vaikutti kivalta mun kalpeaan ihoon ;) vink vink..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah sinäki saavuit tänne ^^ ja mullaki on kauhee ikävä sinua ihanaa 8<< purrrr <3 mut joo en tiiä myyääks tota enää ku rocheri tekee nii paljo kausi tuotteita, mut tutki ihmees netti sivui ja liikettä :)

      Poista