22. helmikuuta 2014

Little Kandi Girl

Hei!

Tässä kuluneina päivinä ei oo oikein mitään tapahtunu.. Tammikuussa tapahtui räjäyttäviä asioita, mitkä lamaannuttivat minua vaan lisää. Muutenkin olen viettänyt monta rankkaa päivää, jolloin huulen pureminen ei vain auta. On se mielenkiintoista miten ahdistus, paniikki ja masennus syvenee huomattavasti esim. kun lopettaa tupakoinnin! Joo on tullut lopetettua! 3.1. oli viimeinen kokonainen ja pari viikkoa sitten oltin humalassa 2 sauhua, jonka jälkeen sanoin että joo ei tod ja juoksin huuhtelemaan suutani, kaljalla. Eli elämässä on jotain ehdistystä tapahtunut :D Tosin tällä hetkellä en ole huomannut kuin rahallisen hyödyn.. Muuten on olluut vaan negatiivisii vaikutuksii. Esim napostelu, hermostuneisuus, keskittymis vaikeudet, itku herkkyys jne jne jne.

Pakko kuitenkin kirjoitella jostain muusta. Tällä viikolla on nimittäin tullu pari kertaa vierailtua askartelu liikkeessä.


Meikkaus pöytäni on vallattu! Helmet hyökkäsivä! 


On tullut hiukan punottua.. Jotkut ovatkin näitä ehkä esim. Instagrammis nähny? Kandi nimellä näitä kutsutaan ja kyseessä on Rave kulttuurin kuuluvat rannekorut, jotka kuvaavat ystävyyttä. Vaikka minun sosiaaliset kontaktit voi laskea yhden käden sormin niin ei se estä minua tekemästä näitä ystävyys koruja. Pari vuotta olen jo kyttäillyt netistä erillaisia kuvia, tutoriaaleja ja inspiksiä. Kuitenkin vasta nyt aloin askartelemaan. Ihan yksinkertaisia malleja olen vasta tehnyt. Ei minulla mihinkään kiire :)


Yllä olevassa kuvassa on 3 lempi Kandiani. Nämä yksilöt ovat harvinaisen yksinkertaisia tehdä kun varaa hiukan aikaa ja hermoja :) Reunoilla Ladder tyylillä tehdyt ja keskellä double.

Minulla on myös harkinnan alla menisinkö elokuussa Weekend Festivaaleille.. Tahto olisi kova, mutta festarit ovat tylsiä yksin ja ehkä myös hitusen vaarallista pahimmassa tapauksessa. Rekistöröidyin kuitenkin ennakkomyyntiin ja palkkakin kerkee tulla ennen sen loppua. Tähän tietoon olen ainakin yhden päivän lipun ostamassa. Vaikka menisin yksin ja vikisisin niin kyllä minä haluan, että kalenterissani lukee muutakin kuin..... noh tyhjää. Kai minullakin on oikeus joskus pitää hauskaa. Vietän kuitenkin kaiken vapaa-aikani kotona (ellen käy lähikaupassa tms) niin enköhän osaa hauskaa pitää yksinkin. Muutenkin Weekendi ei voi helpommaks mennä matkustamisen puolelta. Jos mieheni ei pakota meitä muuttamaan niin matkaa festari alueelle olisi muutama pysäkin väli ja kilometrin-kahden kävely. Ei paha ollenkaan!

Noh kuitenkin. Ainakin yhden päivän (luultavimmin perjantain) lipun ostan. Toivottavasti kerkeän siihen mennessä saamaan jonkun kaverin, mutta kyllä yksinkin voi hauskaa pitää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti