30. syyskuuta 2013

Netin masennus testi

Satuin netissä pyöriessäni törmäämään masennus testiin. Yhteen niistä miljoonista. Nämähän eivät tietenkään ole tarkkoja diagnooseva vaan hiukan suuntaa antavia. Kyllä minä silti hiukan omia tuloksiani hämmästelin.

DisorderYour Score
Major Depression:Very High
Dysthymia:High-Moderate
Bipolar Disorder:Slight
Cyclothymia:High-Moderate
Seasonal Affective Disorder:Very High
Postpartum Depression:N/A
Take the Depression Test
Tuli  vähä sellane "hups" olo. Eli olen siis todella masentunut ja keskivaikealla nimellä on masennuksen ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön lievemmät versiot. Kaksisuuntainen mielialahäiriö itsessään on pieni ja synnytyksen jälkeinen masennus nolla. Ofc se on nolla ku ei muksuja viel oo :'D
Tota vuodenaika kohtasta masennusta en kyl allekirjottais. Koska ennemmin sanoisin et kesäällä oon vaa yleis vittuuntunu sään takia ja kevään ja syksyn loska/vesisade kakoista en vaa tykkää. Talvel oon sillee "jee ihanaa lunta!!".

Kyllä minä masentuneeksi itseni tunnen ja voin syklotymian ja dystymian allekirjoittaa, mutta en usko että tarvitsisin niihin syklotymian "maanisiin" kausiin minkään laista lääkitystä. On nimittäin aika vähissä olleet sellaiset "jipii jee jee oon niin maaninen" kaudet. Kuulosti aika tyhmält mutta nooo... 

Ihan huvilla ja mielenkiinnolla tän tein. En mitenkää sillee "nyt äkkiä tulokset ylös ja lääkärille" tyylillä. 

Ja sen verra yllättyny olin tuloksistani, että pakkohan se oli jakaa :'D

Ei mul muut.. keekek moooi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti