4. huhtikuuta 2013

Noniiiiiii viimei...

Hiphei, nyt on kuvat täällä ja ulkoasut muokattu!

Vähään aikaan en uutta tee ku suoraan sanottuna sukkaan aika kunnolla kuvien muokkauksissa.. Oon nii ruostees ku en omista enää photarii.. Plus tää on varmaa ekoja kertoja ku teen tälläsen taustakuvan.. Headerin kanssa en taaskaa jaksanu tapella joten kestäkkee... Saatan tehdä uuden, paljon yksinkertaisemman joskus, mutta nyt antaa olla koska laiskuus....

Kuvat ovat ystäväni Iriksen koulutöitä, joita saan kuulema vapaasti käyttää :) Kuvauksissa leikimme valoilla, kuten näkyy. Hiuksetki oli kunnon rökki pörrössä! Meikki sen sijaan oli tosi yksin kertainen. Luomivärit lähes huomaamattomat, ripsarii kevyesti ja rajauksena hiukan tummanruskeeta luomivärii. Kulmakarvat oli sit tummemmalla värillä kuin yleensä ja huulis oli sit lämpimän pinkkii creme huulikiiltoo. Tykkään näist kuvist tosi paljon ^^ Iris ois toivonu hiuka enemmä hymyy, mut en vaa osaa hymyillä sillee "nätisti" puhumattakaa hampaiden vilauttamisest. Mun hymy  on aina tosi pieni, koska pelkään näyttää hampaitani enkä tykkää hymykuopistani. Plus mun poskipäät näyttää tyhmält ja vikivikiviki ja VIKI!

Käykää tsekkaa toki Iriksen sarjisblogi ja devi!

Elämää Shirilandiassa
ShirianekiZ on deviantART

Otetaas parit kuvat. Nää on alkuperäisii, joten älkää säikähtäkö mahollisia lataus aikoja. Jos oot mun face kaveri nii näit on sielki ^^















Pakko lisätä loppuu viel joku derppi kuva... Tosin en saanu ihan derpeimmii kuvii mut noooh....



Tässä se on, mä en hymyile xD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti