19. maaliskuuta 2013

Rankkaa pohdintaa..

Meinasin tänään pävitellä ihan kosmetiikka merkeissä, mutta innostus katosi kun aloin tutkimaan postimerkki kokoelmaani xDD LOL.. Vilkase vaikka todiste mun Instagram sivulta :D Mutta oli mulla ihan asiaakin..

Jotkut ihmiset ovat varmaankin huomanneet, että olen ryhdistäytynyt Youtube tililläni. Tähän tämä pohdinta ongelmani perustuukin. Minkä mä annan sille chanelille nimeks??????? Sori teini kysymysmerkit muttah...

Youtube käyttäjä tunnukseni on xMicahDogx, mutta se ei tule olemaan chanellin nimi for sure... Mutta onneks mun ei tarvii muutella tota tunnusta. Esim Beauty Broadcast chanellin omistajan käyttäjä nimi on emilynoel83.

Netti nikkiä löytyy mult jos jonki moista.

  • micahmidis (instagram)
  • midismicah (tinychat ja entine, jo poistettu instagram)
  • Miinu1591 (twitter)
  • midis_9 (live journal)
  • xmicahdogx (youtube)
  • midis_ (riemurasia)
Tällee niinku esimerkkinä.. Micah ja Midis (josta on tullut lyhenne "Midi") on ne yleisimmät "kutsumanimet". Noh sitten on tietysti tämä blogi "Cheap Stuff Celebration" ja sitten on vielä keskeneräinen ja oikeastaan hyvälly kotisivuni X Files Of Midis. 

Anygeis.. Pitäiskö mun laittaa tube chanelling nimeks 'Cheap Stuff Celebration', että saataisiin tämä blogi ja tube toimimaan yhdessä? Vai ihan uusi nimi?

Itse olen hiukan tämän blogin nimen levittämisen kannalla, mutta haluan kuulla myös hiukan mielipiteitä :) 

BTW mua ärsyttää nämä Livin uudet meikkaus aiheiset parin minutin täyteohjelmat... Just sanoi tuo tyttönen kylmän pinkkiä poskipunaa roosan persikaksi ja oranssiin taittavaa beigeä huulikiiltoa vaaleaksi... Sori mulla on tälläne bitch bitch perfektionisti puoli joskus :-------DDD


2 kommenttia:

  1. Mun mielestä tämän blogin nimi sopis hyvin, varsinki jos haluaa yhdistää nämä kaks ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se ois sillee ideana.. Sais yhistettyy nuo kaks :P Ja ja tosi monel tubettajal on tube, kotisivu/blogi ja face. sit ehk twitterii yms mut juu..

      Poista