10. marraskuuta 2013

Galloween

Eilen 091113 oli kummipoikani 2 vee synttärit, äitini synttärit ja vielä Gal Halloween partyt.

Nämä olivatkin ainokaiset halloween pirskeet mulle, mutta eipä tuo mitään haittane. Ja tottakai pirskeisiin oli jotain pukua keksiä. En jaksanut laittaa Raichu kigurumiani, koska fleecist tehty puku ois aika nopee osoittanu aika saunaksi.. Ajattelin sitten mennä hiuka sielt mist aita on matalin ja meikkasin itseni sellaiseksi laitapuolen kulkijaksi / kuolleeksi ja no suoraan sanottuna narkiksi :'D Aita oli matalalla myös hiuste osalta. suihkun jälkeen jätin harjaamatta, lisäsin suolasuihketta ja viisveisasin jos tuli illan aikana hiki :D Vaatetuksenani mulla oli vaan normi farkut ja miekkoseni 4 kokoo mulle liian iso musta huppari :D
"Asuni" myös mahdollisti sen, että sain tekosyyn jättää hiukseni värjäämättä. On nimittäin aika karmee juurikasvu ja haalistunu väri. Tosi usein unohdan värjää hiukseni ja kitkuttelen melkein "viimeiseen asti" ennen kuin kipitän kauppaan ostamaan sen aineen. Terveisin laiska.



Ajattelin, että minun olisi parasta laittaa aurinkolasit päähän bileisiin matkustamisen ajaksi, mutta timo esteli. Näyttäisin vieläkin epäilyttävämmältä. Mikä kyllä oli totta. Matkustin bussissa huivin ja pipon suojissa ja kyllähän minua kyylättiin ku mitäkin narkkia :'D asuni oli onnistunu ilmeisimmin. Nooh vessassa piti ennen lähtöö ottaa tälläne "oon niin cool" kuva. Kuvaa ei ole edes muokattu.. Meidän vessan valo vaan on niin ihanan keltane...

Derpping

more derpping. Kylläpäs tuo huppari saa mun käden näyttää 2 kertaa isommalt xD

Ryhmäkuva!

© Miki Toikkanen
Oli kyllä mukavat pirskeet :3 ei mul muut, moooi



2 kommenttia:

  1. siis luokitteletko ittes oikeesti jotenkuten gyaruks? en nyt tarkota tätä asua vaan ihan ylipäätänsä, susta ei kyl löydy ettimälläkään mitään gyarua.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä TODELLA budjetti gyaru mitä vaatteisiin tulee. En edes muista milloin olen viimeksi vaatteita ostanut. Tyylini on kyllä tosi casual ja arkinen rokku/oraora/yankee tms mashup. Vaatteet eivät ole vahvin osa-alueeni, myönnän sen. Mutta jos et löydä mitään gyarua minussa, niin sitten en mielestäsi ole. Teen näitä meikkejä yms muutenkin vaan miitteihin ja japani brändin vaatteet ei mulle mahdu niin noh. Kiitos kuitenkin, kun käväisit blogissani :)

      Poista